Paper 12

Generated: Sat Oct 29 16:40:09 2005

prev (11) overview next (13)

12 - Titleİnternet Reklamlarında Grafik Tasarım Sorunları: Banner Reklamlar Üzerine İnceleme
AuthorsArş. Gör. Özden Pektaş Turgut, Gazi Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi
PC MemberNo
Contact personÖzden Pektaş Turgut, ozdenp@gazi.edu.tr, 03124257675
Main Fields1. E-turkiye, e-devlet, e-donusum, eavrupa ve bilgi toplumu
7. Yeni Internet teknolojileri ve Teknik konular
12. Elektronik yayincilik ve basin
13. E- ticaret, E-is, M-ticaret ve Yeni Ekonomi
Other Main Fieldsİnternet'te Görsel İletişim
Abstract + KeywordsGünümüzde geleneksel reklamcılık yöntemlerinin pahalı olması, yapılan reklamın başarıya ulaşıp ulaşmadığının ölçümlenmesinde karşılaşılan zorluklar alternatif reklam araçlarına yönelik arayışlara neden olmuştur. Bu arayışlar sonucu ortaya çıkan internet reklamcılığına ilgi giderek artmaktadır. İnternet reklamcılığının en çok talep gören reklam uygulaması; görsel açıdan zenginliği, kullanıcı ile etkileşime geçilebilmesi ve üretim maliyetinin düşüklüğü sebebiyle banner reklamlardır. Bu makalede banner reklam tasarımında renk, tipografi ve animasyonun önemi, doğru ve görsel açıdan etkili banner tasarımında nelere dikkat edilmesi gerektiği görsel örnekler ile desteklenerek ayrıntılı bir şekilde aktarılmıştır.

Anahtar Kelimeler: Banner Reklam, İnternet Reklamcılığı, Grafik Tasarım, Renk, Tipografi
Remarks

prev (11) overview next (13)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente