Paper 66

Generated: Sat Oct 29 16:40:09 2005

prev (65) overview next (67)

66 - TitleArama Motorları: Popüler Ortamlardan Akademik Kaynaklara Geçiş
AuthorsSerdar Katipoğlu , İstanbul Bilgi Üniversitesi
PC MemberNo
Contact personSerdar Katipoğlu, serdar@bilgi.edu.tr, 02123116396
Main Fields11. E-Kutuphanecilik, Enformasyon kaynaklari, indeksleme ve tarama
Other Main Fields
Abstract + Keywords
Arama Motorları: Popüler Ortamlardan Akademik Kaynaklara Geçiş

İnternetin gözdesi arama motorları akademik veritabanları ve kütüphane kaynakları için de yeni ve farklı işlevler yükleniyor. Doğası gereği zaten bu ortamlarda varolması gereken arama motorları edindikleri şöhret kimlikleriyle yeni bir sosyal ve sanal ortam yaratıyorlar. Enformasyon şirketleri, akademik dünya, araştırma birimleri, hukuk ve kullanıcılar bu yeni ortamların diğer öğeleri. Oluşan ilişkiler ise güncelimizin asıl tartışma konusu.



Anahtar Kelimeler: Popüler Arama Motorları; e-Kütüphaneler


RemarksBildiri sunumu

prev (65) overview next (67)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente