Türkiye'de İnternet Konferansı 2006

ID17
TitleInternette Video ve Çevrimi Video Reklamciligi
Author(s)Author #1
Name: Aytac Mestci
Org: Erk Yazilim
Country: Turkey
Email: aytac.mestci___erksoft.com

Other Author(s)
KeywordsInteraktif Video, Türkiye de internet ve Video, Video Reklamciligi, e-ticaret ve Video
Abstract1990 li yillarin basindan itibaren televizyon kavraminin interaktif ortama tasinma fikri, bu sektörde ugrasan herkesin ilgi alaninda bulunmaktaydi. İnternet’in, yazilimlarin ve onlarin takip ettigi teknolojiler çok kisa sürede bu tasinma fikrinin gerçeklestirmesini sagladi. İnteraktif ortama tasinan TV reklamlarini da yaninda getirdi. Iste TVnin internete tasinmasi sirasinda evlerimizde hiç eksik olmayan videolarinda bu hamleden sonra interaktif ortama tasinmasi bir zorunluluk halini aldi. Geçtigimiz yil içinde bunun semeresini yeni yeni almaya baslayan internet dünyasi, baglantilarinin hizlanmasi ve kolay kullanimla interaktif video ve onun reklamciligina da hizlica alisacaktir. Bunun takibinde ise internetin reklamlarinda kendini iyice göstermeye baslayacaktir.
Topics• Mobil Teknolojiler ve Uygulamalar
• Yeni İnternet teknolojileri
• E-ticaret, E-iş, M-ticaret ve Yeni Ekonomi
Comments
Paper 17.pdf (296KB)
 

 

Powered by OpenConf
Copyright ©2002-2006 Zakon Group LLC