Türkiye'de İnternet Konferansı 2006

ID54
TitleBir Internet Teorisi
Author(s)Author #1
Name: Cemil Sinasi Türün
Org: Yoğurt Bilgisayar Teknolojileri
Country: Turkiye
Email: cemil___yogurt.com.tr

Other Author(s)
Keywordsİnternet, kitlesel medya, reklamcılık, internet'in sosyal boyutu, sadakat ağları
AbstractBu makalede, Amerika’da 1950’lerde kurulmuş olan elektronik kitlesel medya mekanizmasının, dünyada world wide web’in yaygınlaşması ile nasıl bir yapıya dönüşmekte olduğu üzerine bir teori ve bu teoriye dayalı özgün bir tez işlenmektedir.
Topics• E-ticaret, E-iş, M-ticaret ve Yeni Ekonomi
• İnternet'in sosyal boyutları
Comments
Makale tamamlanmamıştır. 
Paper 54.doc (51KB)
 

 

Powered by OpenConf
Copyright ©2002-2006 Zakon Group LLC