Turkiye'de Internet Konferansi 2007

Öneri Özeti

ID23
TitleTürkiye Haber Siteleri Reklam – Performans durum raporu 2007.pdf
Author(s)Author #1
Name: Aytaç Mestçi
Org: Beykent Universitesi
Country: Türkiye
Email: aytac__at__internetpazarlama.net

Other Author(s)
Keywordsinternet reklamcılığı - internet medya
AbstractHaber; her hangi bir bilginin toplanıp bireylere aktarılmasının temelidir aslında. Günümüzde haberlerin okunma kaynağının ağırlığı hala günlük evimize gelen gazeteler olsa da internetten okunma ve takip edilme oranları yadsınamaz düzeydedir. Birçok kişinin internet sebebi ile günlük gazete almayı durdurmasının nedeni de anlık ve güncel haberlere ulaşabilme kolaylığıdır.
Topics• Elektronik yayincilik ve basin
• İnternetde Pazarlama ve Reklam
Comments
Paper 23.pdf (474KB)
 

 

Powered by OpenConf
Copyright ©2002-2006 Zakon Group LLC