Turkiye'de Internet Konferansi 2007

Öneri Özeti

ID10
Titleİnternet Reklamcılığı: Dün, Bugün ve Yarın
Author(s)Author #1
Name: Meltem Özçelebi
Org: Carat Medya ve İletişim
Country: Turkey
Email: meltem.ozcelebi__at__carat.com

Author #2
Name: Cengiz Coşkun
Org: Carat Medya ve İletişim
Country: Turkey
Email: cengiz.coskun__at__carat.com

Other Author(s)
Keywordsinternet reklamcılığı, google, seo, sem, arama motoru, banner, reklam, e-pazarlama, internet pazarlama
Abstract2007 yılının artık internet mecrası kurumların medya planlarında olmazsa olmaz"lar arasında yer almaya başladı. Henüz batılı ülkelerdeki ile aynı oranlarda yer almasa bile, sektörün genel büyüme hızı çok önemli bir ölçekte devam ediyor. Artık ajanslar ve büyük internet reklamverenler kendi bölümleriyle ilerlemeye başladılar. Bu gelişmeler ışığında, gerek hedefleme, takip ve optimizasyon açısından gerek reklam sunum (adserving) teknolojileri ve ölçümleme boyutundan dünden bugüne ne kadar yol alındığını incelemek gerekiyor. 2008 yılı, bu konularda verilecek genel kararlar ve atılacak adımlar itibarı ile yarının da belirleyicisi olacaktır.
Topics• İnternetde Pazarlama ve Reklam
Comments
Tam metni daha sonra yükleyebilirsem sevinirim. 
Paper 10.doc (124KB)
 

 

Powered by OpenConf
Copyright ©2002-2006 Zakon Group LLC