XIV. Türkiye'de İnternet Konferansi

TitleTürkiyede Sosyal Ağların Yeri ve Sosyal Medyaya Bakış
StudentNo
Author(s)Author 1
Name: Ercüment Büyükşener
Org: Hayal Akademisi Bilişim ve İletişim Hizmetleri Ltd. Şti.
Country: Turkey
Email: ercumentbuyuksener__at__gmail.com

Other Author(s)
KeywordsSosyal Ağlar, Sosyal Medya, Web 2.0, İletişim, Marka, İnternet, Online Topluluk
Abstractİnterneti paylaşım ortamına çeviren web 2.0 akımı ile giderek yaygınlaşan sosyal ağlar ve sosyal medya, iletişim ve etkileşimi üst düzeye çıkarması ile inanılmaz bir potansiyel güç teşkil ediyor.Bu güce bağlı fikrinizi ya da içeriğinizi zaman, mekan, ortama bağlı kalmaksızın, internetin olduğu her an Sosyal Ağlar sayesinde sizi takip eden bir çok kişi ve o kişileri takip eden büyük bir kitle ile paylaşabiliyorsunuz.

Bu paylaşımın kendi içindeki yapısının getirdiği avantajlar, dezavantajlar ve kullanıldığı alanlara baktığımızda karşımıza çıkan tablonun yeni bir "Halkla İlişkiler" mecrası yarattığını görüyoruz. Bunun adına Sosyal medya diyoruz.
Topics Sosyal Ağlar ve İnternetin Sosyal Boyutları
File61.doc (305KB)
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC