Title | Türkiyede Sosyal Ağların Yeri ve Sosyal Medyaya Bakış |
Student | No |
Author(s) | Author 1 Name: Ercüment Büyükşener Org: Hayal Akademisi Bilişim ve İletişim Hizmetleri Ltd. Şti. Country: Turkey Email: ercumentbuyuksener__at__gmail.com
|
Other Author(s) | |
Keywords | Sosyal Ağlar, Sosyal Medya, Web 2.0, İletişim, Marka, İnternet, Online Topluluk |
Abstract | İnterneti
paylaşım ortamına çeviren web 2.0 akımı ile giderek yaygınlaşan sosyal
ağlar ve sosyal medya, iletişim ve etkileşimi üst düzeye çıkarması ile
inanılmaz bir potansiyel güç teşkil ediyor.Bu güce bağlı fikrinizi ya
da içeriğinizi zaman, mekan, ortama bağlı kalmaksızın, internetin
olduğu her an Sosyal Ağlar sayesinde sizi takip eden bir çok kişi ve o
kişileri takip eden büyük bir kitle ile paylaşabiliyorsunuz.
Bu paylaşımın kendi içindeki yapısının getirdiği avantajlar, dezavantajlar ve kullanıldığı alanlara baktığımızda karşımıza çıkan tablonun yeni bir "Halkla İlişkiler" mecrası yarattığını görüyoruz. Bunun adına Sosyal medya diyoruz. |
Topics | Sosyal Ağlar ve İnternetin Sosyal Boyutları |
File | 61.doc (305KB) |