XVI. Türkiye'de İnternet Konferansi

BaşlıkSosyal İnternet Çağında Üreten Tüketici ve İşletmeler
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Işıl Yılmaz
Org: AdresGezgini Ltd.
Country: TR
E-mail: isilyilmz_AT_gmail.com
Diğer Yazar(lar)905077866701
Anahtar KelimelerSosyal Medya, Sosyal İnternet, Sosyal Medya Pazarlama, Tüketici, Sosyal İşletmeler
ÖzetSon dönemde gelişen teknoloji ile birlikte değişen iletişim kanalları tüketici alışkanlıklarını değiştirdi. Tüketiciler, çevrimiçi yollarla istedikleri anda markalara ve ürünlere ulaşabilmekte ve satın alma süreçlerini gerçekleştirebilmekteler. Bunun yanı sıra, internet kullanıcıları artık bloglarda, sosyal paylaşım sitelerinde ya da video sitelerinde markalar hakkında konuşmakta ve içerik üretmekteler. Bu konuşmada, günümüzde tüketicilerin hayatında vazgeçilmez hale gelen sosyal ağlarda tanıtım ve pazarlama faaliyetlerinin nasıl etkili bir şekilde yürütülebileceği anlatılacak, başarılı ve başarısız sosyal medya pazarlama stratejileri vaka analizleri ile incelenerek karşılaştırılacaktır. Sunulacak ana konu başlıkları şu şekilde sıralanabilir: Sosyal Medya?nın Yükselişi, İnternette Reklam Türleri: AdWords ve Facebook, Sosyal Medya Araçları Pazarlamada Nasıl Kullanılmalı?, Sosyal Medya?da Vaka Analizleri.
Başlıklar Sosyal Ağlar ve İş Dünyası
Dosya  27 KB
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC