XVI. Türkiye'de İnternet Konferansi

BaşlıkSosyal Medya Çağında Fikri ve Sınai Haklar
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Murat İdal
Org: İdal Patent Yönetimi
Country: TR
E-mail: m.idal_AT_idal.com.tr
Diğer Yazar(lar)+905306036442
Anahtar KelimelerSosyal medya, bloglar, içerik paylaşımları, ücretli reklamlar, bulut sistemi. iş yeri çerçevesinde Fikri Haklar, Sınai Haklar, Telif Hakları, Marka, Patent, Tasarım, Ticari sırlar, Lisans sözleşmeleri, hukuki çözüm yolları
ÖzetKonu: Sosyal medya çağında organizasyonların tüzel kimliklerini ve bu kimliklere bağlı entelektüel varlıkların aktif olarak yönetilip korunması için gerekli olan belli başlı yöntemler ele alınacaktır. 1) fikri ve sınai haklar a) Telif Hakları b) Patent c) Marka d) Ticari Sırlar 2) FSH korunması ve yönetiminde riskler a) Genel Riskler b) Yeni Rİskler - Sosyal Medya - Bloglar - İçerik Paylaşımları - Ücretli Reklamlar - Bulut bilişimi ( Cloud Storage ) c) Korunma ve hukuki çözüm yolları - Organizasyon içi korunma stratejileri - Organizasyon dışı korunma stratejileri 3) ABD uygulamaları Seminer Uygulama süresi: 30 Dk Sunum: Murat İdal İdal Patent Yönetimi Kurucu Üye Teknoloji ve Lisans Yöneticileri Derneği Kurucu Üye idal@idal.com.tr Hedef Katılımcılar: 30 Kişi - Firmaların Hukuk, AR-GE ve Kontrol departmanları - KOBİ üst düzey yöneticileri - Konuya ilgi duyan öğretim görevlileri ve öğrenciler
Başlıklar Fikri Haklar, Sayısal ürünlerin Paylaşımı
Sosyal Ağlar ve İş Dünyası
Dosya
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC