XVI. Türkiye'de İnternet Konferansi

BaşlıkE-Marka Açısından Endüstri Mühendisliği Programlarının Görünümü
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Prof. Dr. Adil Baykasoğlu
Org: Dokuz Eylül Üniversitesi
Country: TR
E-mail: adil.baykasoglu_AT_deu.edu.tr

Yazar 2
Name: Senem Volaka
Org: Dokuz Eylül Üniversitesi
Country: TR
E-mail: senemvolaka_AT_gmail.com

Yazar 3
Name: Seçil Uz
Org: Dokuz Eylül Üniversitesi
Country: TR
E-mail: uzsecil_AT_gmail.com

Yazar 4
Name: Çiğdem Tanker
Org: Dokuz Eylül Üniversitesi
Country: TR
E-mail: cigdem_tanker_AT_hotmail.com
Diğer Yazar(lar)Cigdem.Tanker_AT_univera.com.tr
Anahtar KelimelerE-Marka, Marka Yönetimi, Web sitesi değerlendirme, Endüstri Mühendisliği
ÖzetE-Marka Bakış Açısıyla Türkiye?deki Endüstri Mühendisliği Programlarının Internet Ortamında Görünümü Marka kavramı hayatımızın her alanında etkisini göstermektedir. Markanın insan zihninde ateşlenerek kalbine yerleşen çok değerli bir kavram olduğu düşünülmektedir. Bilgi temininin ve insan etkileşimin internet ortamlarında yoğunlaşmasından dolayı mevcut çalışmada e-marka bakış açısıyla Türkiye?deki endüstri mühendisliği programlarının internet ortamında görünümü üzerine bir araştırma gerçekleştirilmiştir. Bu amaç doğrultusunda ülkemizdeki endüstri mühendisliği bölümlerinin web sayfaları marka boyutu da dikkate alınarak değerlendirilebilmesi için çeşitli kriterler belirlenmiştir. Ardından, bu kriterlere göre Türkiye?de aktif olarak eğitim veren endüstri mühendisliği bölümlerinin web siteleri bulanık mantık yaklaşımı da kullanılarak değerlendirilmiş ve 58 web sitesi için temel bir değerlendirme yapılmıştır.
Başlıklar İnternet ve Reklamcılık
Dünyada ve Türkiye'de İnternet Altyapısı
İnternet ve Sanat
İnternet Yönetişimi ve STK'lar
İnternet'te Türkçe Kullanımı ve içerik
Dosya  760.72 KB
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC