XVI. Türkiye'de İnternet Konferansi

Başlıkİnternet, Yeni Medya, Yeni Reklam
ÖğrenciEvet
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Kamil Mehmet ÖZKAN
Org: Kadir Has Üniversitesi
Country: TR
E-mail: kamilmehmetozkan_AT_gmail.com
Diğer Yazar(lar)05327753055
Anahtar Kelimelerinternet, yeni medya, yeni reklam, dijital pazarlama
Özetinternetin yaygınlaşması ve yeni medya iletişim araçlarının gelişmesinin reklam sektörüne etkileri. klasik reklam mecralarının gelişen teknoloji ile dijital reklamla içiçe geçmesi ve yeni reklamcılık uygulamalarının kullanılması. Reklamlarda lokasyon bazlı teknolojinin kullanılmasının reklamverene olan katkısı ve müşteri deneyimi.
Başlıklar İnternet ve Reklamcılık
Mobil Yaşam, Mobil Ağlar, Teknolojiler, Uygulamalar
Sosyal Ağlar ve İş Dünyası
Dosya  120.23 KB
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC