XVI. Türkiye'de İnternet Konferansi

BaşlıkLüks Marka İletişiminde Sosyal Medyaya Uyum Sağlamak: Gucci ve Vakko örneği
ÖğrenciEvet
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Simge Aksu
Org: Anadolu Üniversitesi
Country: TR
E-mail: aksusimge88_AT_gmail.com

Yazar 2
Name: Mahmut Ercan
Org: Anadolu Üniversitesi
Country: TR
E-mail: mahmutercann_AT_gmail.com
Diğer Yazar(lar)aksusimge_AT_hotmail.com
Anahtar KelimelerLüks Marka, Sosyal Medya, Facebook, Twitter, Lüks Marka İletişimi
ÖzetLüks Marka İletişiminde Sosyal Medyaya Uyum Sağlamak: Gucci ve Vakko?nun Facebook ve Twitter Kullanımları Üzerine Bir İnceleme İnternet yaşamımıza gireli yaklaşık 20 yıl olsa da kimileri için bu mecraya uyum sağlamak biraz zaman almıştır. Lüks markalar uzun yıllar sosyal medyayı ve internet ortamını markalarına zarar verecek bir alan olarak görmüşler ve bu ortama girmekte biraz çekinceli davranmışlardır. Fakat çağa ayak uydurmak ve online müşterilerini yakalamak için en sonunda sosyal medyaya dahil olmak zorunda kalmışlardır. Bu araştırmada Gucci ve Vakko?nun Facebook ve Twitter kullanımları incelenmiştir. Gucci yeni medya uygulamalarına erken adapte olması ile bilinmektedir. Vakko ise Türkiye?de lüks marka deyince akla gelen ilk isimdir. Bu iki markanın sosyal medyada lüks marka iletişimlerini nasıl gerçekleştirdikleri sorusu bu araştırmanın amacını oluşturmaktadır.
Başlıklar İnternet ve Reklamcılık
Sosyal Ağlar ve İş Dünyası
Dosya  724.36 KB
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC