XVI. Türkiye'de İnternet Konferansi

BaşlıkMobil Pazarlama
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: S. Gonca Telli Yamamoto
Org: Okan Universitesi
Country: TR
E-mail: gonca.telli_AT_okan.edu.tr
Diğer Yazar(lar)
Anahtar KelimelerMobil yaşam, uygulamalar, paydaşlar, mobil pazarlama
Özet Mobil pazarlama müşteriye ulaşma yönüyle, uzaktan ve kablosuz iletişime uygun olan cep telefonları, cep bilgisayarları ve benzeri gereçler yoluyla müşterilere veya potansiyel müşterilere ulaşılarak kurum, ürün, hizmet, fikir, eylem ve kişilere ilişkin pazarlama faaliyetlerinin yapılması olarak tanımlanır. Günümüzde SMS mesajları, bluetooth mesajları, video trailer gibi şekillerde verilerle gelişen pazarlama çabaları olarak ortaya çıkar. Bu seminerde Moderatör: Gonca Telli Yamamoto Zehra Öney,360+ Media Interactive Atıf Ünaldı,İnternet, mobil ve e-iş stratejisti Serkan Hacıömeroğlu, NeTicaret Levent Karadağ, Bilişim Atölyeleri Emrah Elmas, Turkcell Satış Md. Mobil Pazarlama Kampanyaları Mobil Pazarlama Araçları Sosyal Medya ve Mobil pazarlama Yer Bazlı Hizmetler gibi mobil pazarlamayla ilgili çeşitli konular hakkında bilgi ve deneyimlerini paylaşacaktır.
Başlıklar İnternet ve Reklamcılık
Bilgi Ekonomisi ve Bilgi Toplumu
Inet-Seminer
Mobil Yaşam, Mobil Ağlar, Teknolojiler, Uygulamalar
Dosya
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC