Başlık | Etkileşimli Tahta İçin Arayüz Tasarımı ve İçerik Geliştirme: Coğrafya Dersi Örneği |
Öğrenci | Hayır |
Yazar(lar) |
Yazar 1 Name: Behlül Gücükoğlu Org: İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Country: TR E-mail: behlul.gucukoglu_AT_istanbul.edu.tr Yazar 2 Name: Dilek Yörden Ceylan Org: İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Country: TR E-mail: dilekyordem_AT_gmail.com Yazar 3 Name: Zeynep Dursun Org: İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Country: TR E-mail: zynpdrsn87_AT_gmail.com |
Diğer Yazar(lar) | behlulgucukoglu_AT_gmail.com |
Anahtar Kelimeler | FATİH Projesi, Etkileşimli Beyaz Tahta (EBT), Millî Eğitim Bakanlığı (MEB), Eğitim Bilişim Ağı (EBA), Coğrafya Dersi, İnsan-Bilgisayar Etkileşimi, Bilişim Teknolojisi, Öğretim Teknolojisi |
Özet | Eğitsel içerik temin etmek, FATİH Projesi kapsamında üzerinde yoğun çaba sarf edilen eksikliklerden biridir. Çözüm için proje kapsamında hem yeni eğitsel içerikler hazırlanmakta hem de bazı içerikler dışarıdan satın alınmaktadır. Bu çalışmanın temel amacı, FATİH Projesi kapsamında okullara yerleştirilecek olan etkileşimli beyaz tahtalar (EBT) için farklı türlerdeki zengin ve kaliteli örnek ders içerikleri geliştirmek ve bu içeriklerin tümünü çalıştırabilecek özellikte bir arayüz tasarlamaktır. Bununla birlikte EBT?lerin derslerde daha da etkin kullanılması ve verimliliğinin arttırılması hedeflenmektedir. Bu çalışma kapsamında; FATİH Projesi, EBT?ler, üretim süreci, içeriklerin ve arayüzün geliştirilmesinde görev alan ekip, arayüzün özellikleri ve hazırlanan içeriklerin türleri hakkında bilgi verilmiştir. |
Başlıklar | E-eğitim, Eğitim Teknolojileri, Fatih Projesi |
Dosya |
![]() |