21. "Türkiye'de İnternet" Konferansi

BaşlıkTürkiye’de Televizyon Yayıncılığının Yeni Medya Stratejileri
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Ergin Şafak Dikmen
Org: Ankara Üniversitesi - iletişim Fakültesi, Radyo televizyon ve sinema Bölümü
Country: TR
E-mail: safakdikmen_AT_gmail.com
Diğer Yazar(lar)05325697012
Anahtar KelimelerTelevizyon Yayıncılığı, Yeni Medya, Sosyal TV, Star TV, Kanal D
ÖzetÖzet: Bu araştırma Türkiye televizyon yayıncılığının yeni medya stratejilerini incelemektedir. Televizyon yayıncılığı Web 3.0 döneminde önemli bir dönüşüm sürecine girmiştir. Televizyon kuruluşlarının yeni medya platformları üzerinden içerik paylaşmaya başlayarak, izleyiciyle etkileşim içerisine girmiş ve Sosyal TV yayıncılığına adım atmıştır. Çalışmada ilk aşamada Doğuş Yayın Grubuna ait Star TV ve Doğan Medya Holding’e ait Kanal D televizyon kanalının kurumsal web siteleri, sosyal medya ve video paylaşım platformları web hasatçılığı yöntemiyle incelenerek, bu kuruluşların yeni ortamındaki içerik yönetim stratejileri belirlenmiştir. Ardından geleneksel yayın akışıyla, yeni medya ortamında oluşturulan grafiksel yayın akışı arasındaki benzerlikler ve farklılıklar ortaya konmuştur.
Başlıklar Inet-Bildiri
IPTV
Yeni Medya
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC