Paper 17

Generated: Mon Oct 15 05:03:03 2001

prev (16) overview next (18)

17 - TitleSanal Topluluklarin Ticari Potansiyellerinin Isletmeler Tarafindan Degerlendirilmesi
AuthorsYucel Yilmaz, Marmara Universitesi, Almanca Enformatik Bolumu
PC MemberNo
Contact personYucel Yilmaz, yyilmaz70@hotmail.com, 0-216-332 99 29 / 143
Main Fields2. E-ticaret, E-is, yeni-ekonomi
Other Main Fields
Abstract + KeywordsBilgi - Iletisim teknolojilerinde kaydedilen ilerlemeler, etkilerini hem bireylerarası iliskilerde hem de bireysel aliskanliklarda göstermektedir. Isletmeler icin soz konusu etkilerin en onemlilerinden birisi, tuketici aliskanliklarinda yasanan degisikliklerdir.

Bu degisiklikler, klasik ticaret ve pazarlama anlayisini yakindan ilgilendirmektedir. Elektronik ticaretin klasik ticaret anlayisina gore bazı onemli farklar icerdigi ve klasik ticaret alaninda uygulanan yaklasimlar ile elektronik ticaret alaninda basari gostermenin kolay olmadigi, elektronik ticarette klasik ticaret yontemlerini kullanan bircok firmanin ugradiklari buyuk finansal kayiplarla kendini gostermektedir.

Bir yanda yasanan teknolojik ilerlemeler, diger yanda bu ilerlemelerin ticaret ve pazarlama anlayisina olan etkileri, “Sanal Topluluk” kavrammini on plana cikarmaktadir. Bu bildirinin amaci, farkli alanlarda faaliyet gösteren ticari isletmelerin, sanal topluluklarin sundugu satis potansiyellerini nasıl en verimli sekilde değerlendirebilecegi konusunda katkida bulunmaktir.
RemarksKlasik Bildiri

prev (16) overview next (18)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente