Paper 94

Generated: Mon Dec 2 15:03:04 2002

overview

94 - Titleİleri PHP
AuthorsHidayet DOĞAN, Türkiye PHP Grubu
Gürhan BAŞBUĞ, Türkiye PHP Grubu
Ömer İLK, Türkiye PHP Grubu
PC MemberNo
Contact personHidayet DOĞAN, hdogan@hido.net , 0 312 4355343
Main Fields14. Yeni internet Teknolojileri ve Teknik konular
15. Acik Kaynak, ozgur yazilim sistemleri
Other Main Fields
Abstract + KeywordsHer konuya ait düşünülen süreleri konu başlıklarının altında belirtilmiştir.

3 günlük eğitim için tüm konular ve önerilen süreler,

1 günlük eğitim için ise Konu 1 (Konu 2 ile birşetirilerek aynı süre içerisinde), Konu 3 ve Konu 6 önerilen süreler,

Yarım günlük eğitim için ise Konu 1 (Konu 3 ile birleştirilerek aynı süre içerisinde) ve Konu 6 önerilen süreler önerilmektedir.

Konu 1) PHP'nin Özellikleri
Önerilen Süre: 40dk
---------------------------
PHP ile HTTP Doğrulaması (Authentication), Dosya Yükleme,
Uzaktaki Dosyaların Kontrolü, Bağlantı Yönetimi, Güvenli Mod

Konu 2) PHP4 ile Gelen Yenilikler, Yeni Komutlar ve Özellikleri
Yeterli Süre: 30dk
---------------------------------------------------------------
PHP sürüm 4 ile beraber gelen yenilikler, kolaylıkları

Konu 3) PHP ile Oturum Yönetimi ve Çerezler
Önerilen Süre: 40dk
-------------------------------------------
PHP ile oturumların yönetimi, çerezlerin kullanımı ve site güvenliği ile ilgili bilgiler

Konu 4) PHP IMAP Eklentisi
Önerilen Süre: 30dk
--------------------------
PHP IMAP eklentisi kullanarak POP3 ve IMAP protokolleri aracılığı ile elektronik posta işlemleri

Konu 5) PHP GD Eklentisi
Önerilen Süre: 30dk
------------------------
PHP GD eklentisi kullanarak dinamik grafikler oluşturma, kullanım alanları ve eklentiye ait fonksiyonların tanıtımı

Konu 6) PHP ile İçerik Yönetimi
Önerilen Süre: 40dk
-------------------------------
PHP ile hazırlanmış içerik yönetimi yazılımlarının (PHP-Nuke, PostNuke, DCP-Portal v.b.) tanıtımı, karşılaştırılması
RemarksEğitim Semineri

overview

CyberChair Author: Richard van de Stadt  ( Borbala Online Conference Services ) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente