94 - Title | İleri PHP |
Authors | Hidayet DOĞAN, Türkiye PHP Grubu Gürhan BAŞBUĞ, Türkiye PHP Grubu Ömer İLK, Türkiye PHP Grubu |
PC Member | No |
Contact person | Hidayet DOĞAN, hdogan@hido.net , 0 312 4355343 |
Main Fields | 14. Yeni internet Teknolojileri ve Teknik konular
15. Acik Kaynak, ozgur yazilim sistemleri |
Other Main Fields | |
Abstract + Keywords | Her konuya ait düşünülen süreleri konu başlıklarının altında belirtilmiştir. 3 günlük eğitim için tüm konular ve önerilen süreler, 1 günlük eğitim için ise Konu 1 (Konu 2 ile birşetirilerek aynı süre içerisinde), Konu 3 ve Konu 6 önerilen süreler, Yarım günlük eğitim için ise Konu 1 (Konu 3 ile birleştirilerek aynı süre içerisinde) ve Konu 6 önerilen süreler önerilmektedir. Konu 1) PHP'nin Özellikleri Önerilen Süre: 40dk --------------------------- PHP ile HTTP Doğrulaması (Authentication), Dosya Yükleme, Uzaktaki Dosyaların Kontrolü, Bağlantı Yönetimi, Güvenli Mod Konu 2) PHP4 ile Gelen Yenilikler, Yeni Komutlar ve Özellikleri Yeterli Süre: 30dk --------------------------------------------------------------- PHP sürüm 4 ile beraber gelen yenilikler, kolaylıkları Konu 3) PHP ile Oturum Yönetimi ve Çerezler Önerilen Süre: 40dk ------------------------------------------- PHP ile oturumların yönetimi, çerezlerin kullanımı ve site güvenliği ile ilgili bilgiler Konu 4) PHP IMAP Eklentisi Önerilen Süre: 30dk -------------------------- PHP IMAP eklentisi kullanarak POP3 ve IMAP protokolleri aracılığı ile elektronik posta işlemleri Konu 5) PHP GD Eklentisi Önerilen Süre: 30dk ------------------------ PHP GD eklentisi kullanarak dinamik grafikler oluşturma, kullanım alanları ve eklentiye ait fonksiyonların tanıtımı Konu 6) PHP ile İçerik Yönetimi Önerilen Süre: 40dk ------------------------------- PHP ile hazırlanmış içerik yönetimi yazılımlarının (PHP-Nuke, PostNuke, DCP-Portal v.b.) tanıtımı, karşılaştırılması |
Remarks | Eğitim Semineri |
CyberChair | Author: Richard van de Stadt ( Borbala Online Conference Services ) | Development supported by TRESE | Copyright © by University of Twente |