Paper 48

Generated: Mon Nov 10 15:03:03 2003

prev (47) overview next (49)

48 - TitleTüketicilerinInternetOrtamındaYaptıklarıAlışverişlerdeAyıplıMallarlaKarşılaştıklarındaGösterdikleriTutum ve Davranışlar
AuthorsEsra GÖLGE, Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi
PC MemberNo
Contact personEsra GÖLGE, egokcen@gazi.edu.tr, 0312 212 67 67 / 409
Main Fields2. E-ticaret, E-is, yeni-ekonomi
11. Sosyal Boyutlar
Other Main Fields
Abstract + KeywordsBu araştırmanın amacı; tüketicilerin Internet’ten yaptıkları alışverişler sırasında hangi mallarda ne gibi problemlerle karşılaştıklarını ve bu problemlerini nasıl çözmeye çalıştıklarını ortaya çıkartmaktır. Veriler; araştırmacı tarafından geliştirilen ve Web sayfası şeklinde tasarlanan anket formunun, örneklem grubuna e-mail ile gönderilmesi sonucu elde edilmiştir. Verilerin değerlendirilmesinde SPSS 9,05 istatistik paket programı kullanılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre Internet’te alışveriş yapan tüketicilerin sayısı, yapmayanların sayısından daha azdır. Internet’te alışveriş yapan tüketiciler en çok kitap vb., cd ve vcd satın almaktadırlar ve en çok kitap vb. mallarda problemle karşılaşmaktadırlar.

Anahtar kelimeler:Tüketici, tüketim, Internet, Internet’te alış veriş, ayıplı mal
Remarks

prev (47) overview next (49)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente