Paper 82

Generated: Mon Nov 10 15:03:03 2003

prev (81) overview next (83)

82 - TitleTürkiye'de İnternet Reklamcılığında Bir Sonraki Adımlar ve Gereken Yazılımlar
AuthorsMeltem Özçelebi, MostlyNet Web Danışmanlık
PC MemberNo
Contact personMeltem Özçelebi, admin@mostly-net.com, 216 418 18 22
Main Fields8. Internet yayinciligi, alternatif medya
Other Main Fields
Abstract + KeywordsTürkiye bir treni daha kaçırmak üzere: İnternet reklamcılığı treni... Gerek reklam ve medya ajansları gerekse müşteri kanadı biraz ürkek, biraz kayıtsız ve biraz da tedbirli yaklaştı internette reklam vermeye.

İnternet'in beşiği ABD'den yıllarca geride kalan yöntemler ağırlıklıydı. Internet mecrasinin en önemli farklılıkları olan takip, raporlama ve optimizasyon hizmetlerinde zayıf kalınıyor... Performans bazlı medya planlamanın adı yok, kumulatif olarak tüm kampanyanın reel-zamanlı raporlanması ve kampanya verimi optimizasyonu gündemde değil. Şirketler kampanya sonunda standard bir rapor alırsa büyük başarı. Gerekli yazılımların gölgesi ve minyatğr modelleri yeni yeni piyasaya çıkmakta. Şapkamızı önümüze koyup düşünme zamanı. Bu bildiride bu noktalara yoğunlaşılacak...
RemarksKatılıma halen açıksanız, geçen yıl bildiri sunanlardan biri olarak katılmak isterim.

prev (81) overview next (83)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente