Başlık | Fatih Projesi Teknoloji Kursunun Öğretmen Değerlendirilmesi |
Öğrenci | if ($sonuc[2] == 'T') { print "Evet"; } else { print "Hayır"; } ?> |
Yazar(lar) |
Yazar 1 Name: Dr. Ruken Akar Vural Org: Adnan Menderes Üniversitesi - BÖTE Bölümü Country: TR E-mail: rakarvural_AT_gmail.com Yazar 2 Name: Veysel Karani Ceylan Org: Milli Eğitim Bakanlığı Country: TR E-mail: veysel232_AT_hotmail.com |
Diğer Yazar(lar) | 05058212030- veysel232_AT_hotmail.com |
Anahtar Kelimeler | Fatih Projesi, Hizmetiçi Eğitim, Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Eğitim Teknolojileri, Nitel çalışma, Sınıf içi Teknoloji Kullanımı |
Özet | Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanım Kursunun Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Çalışmamız Fatih Projesinin önemli bileşenlerinden birisi olan Hizmetiçi Eğitim çalışmalarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirmesini amaç edinmiştir. Bu kapsamda Muğla ili Milas ilçesindeki Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanım Kursuna katılan 4 okuldaki 19 branş öğretmeni ile yarı yapılandırılmış görüşme yapılmıştır. Görüşme sonuçlarına göre yapılan Hizmetiçi Eğitimin yapısal bir takım sorunları olduğu ve bunun yanında öğretmenlerin kazanması beklenen tekno-pedegojik becerilerin yeterince kazandırılmadığı sonucuna varılmıştır. |
Başlıklar |
E-eğitim, Eğitim Teknolojileri, Fatih Projesi Inet-Bildiri |
Dosya |
![]() |