60 - Title | Eğitimde İnternet, İnternetin Güzel Sanatlar Eğitimine Yansımaları EĞİTİMDE İNTERNET, İNTERNETİN GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİNE YANSIMALARI EĞİTİMDE İNTERNET, İNTERNETİN GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİNE YANSIMALARI |
Authors | Suzan Duygu Yılmaz, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Turgay Ünalan, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü |
PC Member | No |
Contact person | S. Duygu Yılmaz, sdyilmaz@anadolu.edu.tr, (0222)3350580/3528 |
Main Fields | 15. Acik Kaynak, ozgur yazilim sistemleri
|
Other Main Fields | EĞİTİMDE İNTERNET |
Abstract + Keywords | Günümüzün en temel iletişim aracı olan internet, birçok alanda birçok amaca yönelik olarak yoğun bir biçimde kullanılmaktadır.İnternet bu yönüyle sınırsız bir bilgi kaynağıdır. Bu nedenle internet günümüz eğitim anlayışının başlıca materyalidir. Kullanıcılarına eğitimin her alanında bir çok açıdan olanaklar sunmaktadır.İnternetin eğitim sistemine getirdiği avantajlardan güzel sanatlar öğrencisi de fazlasıyla yararlanmaktadır. Güzel Sanatlar öğrencisinin eğitim sürecinde birikim, ihtiyaç ve şartları değiştikçe yeni teknolojilere gereksinimi artar. Bu nedenle güzel sanatlar öğrencisi diğer bir çok alanda olduğu gibi internet ortamından ayrı düşünülemez.Güzel Sanatlar öğrencisi interneti kendi alanında gerekli görsel temelli verilere ya da materyallere ulaşmak ve bu bağlamda hayal gücünü geliştirmek yaratıcı tavrını kaynağa ulaşmanın getirdiği kolaylık ile daha yoğun bir biçimde ortaya koymak, dünya üzerinde kendi alanında aktivite ortaya koyan diğer bir çok kullanıcı ile iletişim kurmak ya da ortak çalışma gerçekleştirmek, sanatsal gelişmeleri en güncel hızlı ve etkili biçimde öğrenmek, sanatsal düşüncelerini paylaşmak, sanatsal çalışmalarını sunmak gibi alanlarda kullanabilmektedir.internetin gelişen ve geliştirilebilen teknolojisi, eğitim sürecindeki her bireye her geçen gün daha çok yarar sağlamakta ve kullanılması gerekli bir sistem olarak eğitim sürecine yerleşmesini sağlamaktadır. |
Remarks |
CyberChair | Author: Richard van de Stadt (Borbala Online Conference Services) | Development supported by TRESE | Copyright © by University of Twente |